Knižní přírůstky | Prosinec 17

12/30/2017


Asi vás nepřekvapí, že zrovna prosinec byl pro mě na knihy nejhojnější měsíc, a to nejen díky Vánocům, ale také díky slevovému povánočnímu období. Velice by mě zajímalo, kdy všechny ty knihy budu číst…mým tempem mám asi na celý rok co dělat…nejradši bych si zlomila nohu, abych mohla být doma a číst a číst a číst


Vánoce, svátek knihám zaslíbený

Jedny z knih, které jsem si přála asi nejvíc, byly Mechanický anděl a Paní půlnoci od Cassandry Clare. Na konci listopadu jsem totiž dočetla sérii Nástrojů smrti, a opravdu odmítám jen tak opustit svět lovců stínů…Tohle univerzum je naprosto úžasné, takže hodlám přečíst každičkou knížku, která se ho týká.


Dále na mém seznamu nemohlo chybět ani pokračování série Les Mytág od Roberta Holdstocka – Hloubení. První dva díly se mi moc líbily, takže mám v plánu přečíst celou sérii. Jen jediné co nechápu je fakt, že nakladatelství Argo vydalo v novém vydání jako první čtvrtý díl a třetí má vyjít až v příštím roce. Každopádně díly na sebe nijak dějově nenavazují, takže je to prakticky jedno.

Následující knihy jsou spíše sázka na loterie, buď mě zaujaly díky recenzím, nebo z nějakého jiného důvodu. Např. Shannarův meč jsem zvolila díky seriálu, který se mi moc líbil, tak doufám, že kniha nezklame. Důvod pořízení knihy Assassin's Creed: Renesance asi nemusím nijak dlouze popisovat. Na knihy jsem opravdu moc zvědavá, snad jednou přečtu celou sérii…A teď k těm knihám, které se mohou pyšnit dobrými recenzemi – série Skleněný trůn je často velmi opěvovaná a tak jsem se rozhodla jí také vyzkoušet. Původně jsem chtěla jen první díl, abych zjistila, zda se mi vůbec bude líbit, ale krásné balení prvních tří dílů prý bylo lepší. Kniha Poslední už tak skvělé recenze sice nemá, každopádně anotace se mi líbila a tak proč jí nevyzkoušet, při nejhorším jí pošlu do světa.


For Azeroth!
A samozřejmě nemůže chybět můj milovaný svět Azerothu. Ačkoli mi ještě chybí přečíst pár komixů, tak jsem nutně potřebovala i Pouta bratrství. Trojice Anduin, Llane a Medivh prostě nemůže zklamat. Stejně tak jsem potřebovala doplnit svou sbírku o druhý svazek Kroniky Warcraftu, sice netuším, kdy si obě kroniky přečtu, jelikož ještě nemám přečtenou ani tu první, ale jednou si ten čas prostě udělat musím. Zatím se aspoň můžu cítit důležitě, že mám v knihovně nějaké historické knihy, co na tom, že se týkají imaginárního světa.



Trocha té kynologické literatury
Vzhledem k mé velké zálibě v kynologii samozřejmě nesměly chybět knihy i tohoto zaměření (ostatně stejně jako posledních asi 5 let :D ). A tak jsem pod stromečkem našla poslední tituly od nakladatelství Plot, které mi ještě chyběly - Od delfína ke psovi a zpátky k člověku od Gabby Harrisové, Neznám druhé takové zvíře, jako je pes od Františka Šusty, Běhej se psem od Šimona Cipra (jelikož bych se moc ráda už konečně dokopala k nějaké větší aktivitě s Mojem, kterého běhání a tahání tuze baví) a také Pasení se psem od Radka Loučky.



Ach ty slevy

A aby to nebylo jen o Vánocích, samozřejmě jsem si pořídila pár kousků i v povánočních slevách. První den slev v knihkupectví Knihy Dobrovský mi mamka pořídila dvě knihy, na které jsem narazila na internetu a většina recenzí se shodovala v tom, že jsou úžasné. Jedná se o knihy Citový život zvířat a Tajný život stromů od Petera Wohllebena.


No a druhý den slev jsem neodolala a zašla jsem do Knih Dobrovský i já sama. Původně jsem šla jen pro třetí díl série Smrtná zima od Kate A. Boormanové – Oheň srdce. Ale odolejte tolika knihám. Nakonec jsem sáhla po nových vydání učebnice Fantastická zvířata a kde je najít a Bajek Barda Beedleyho. Ty jsem si chtěla pořídit už od chvíle, co jsem je spatřila. Mají nádherné obálky a ty kresby!



A jaký byl váš prosinec a Vánoce? :)


Mohlo by se vám líbit

2 komentářů

  1. Krásné přírůstky, přeji pěkné čtení. :) Já osobně se taktéž chystám přečíst celou sérii Skleněného dvora a nemůže mi uniknout ani Oheň srdce. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) tak držím palce, ať se obojí líbí! :)

      Vymazat

Facebook stránka